Social media campagne Waterschapsverkiezingen 2023
Client: Waterschap Amstel, Gooi en Vecht i.s.m. Johnny Wonder en Studio Fraay
De social campagne voor Amstel, Gooi en Vecht was een uitbreiding van een grotere landelijke campagne. Het betrof een aantal dilemma's gerelateerd aan ons waterbeheer. Moet het water in de kanalen en rivieren zo schoon mogelijk zijn, of is enige vervuiling acceptabel? Moeten we overal extra huizen bouwen, of moeten de waterschappen inspraak hebben bij het bepalen van de beste locaties hiervoor? Deze dilemma's zijn doormiddel gefotografeerd in tweeluiken om de tegenstellingen helder te communiceren. 
Social Content
Mitros
Mitros
Mitros
Mitros
Mitros
Mitros
Mitros
Mitros
Mitros
Mitros
Campagne: Werken bij Mitros
Cliënt: Mitros i.s.m. Johnny Wonder
We gingen op stap met het grappigste duo van Mitros. Samen doen Iris en Gerard een deel van het vastgoedbeheer in Utrecht. De slappe lach ligt altijd op de loer als je met deze twee onderweg bent. 
Voor Mitros maak ik fotoverhalen voor social media die zowel de medewerkers als de bewoners en hun initiatieven in goed daglicht zetten.
Wervingscampagne: Evean Thuiszorg
Cliënt: Evean
In samenwerking met Johnny Wonder werd een campagne opgezet om meer medewerkers te werven. Thuiszorg komt vaak negatief in het nieuws maar er zijn ook mooie verhalen te vertellen over de band die medewerkers in de thuiszorg ontwikkelen met hun cliënten. Evean besloot deze te laten zien om zo ook de mooie kant van het werk te laten zien. 
Ook je beeldcommunicatie versterken? 
Neem dan nu contact op en dan gaan we aan de slag!
Back to Top