PGO - Social Media Campagne
PGO of Persoonlijke Gezondheidsomgeving maakt voor arts en patient overzichtelijk wat de stand van zaken is. Het doel van de campagne was om mensen bekend te maken met dit systeem en het gebruik te vergroten. Daarom lieten we artsen en patienten aan het woord over de voordelen ervan.
Actieplan Zeggenschap in de zorg - Linkedin campagne
Actieplan Zeggenschap in de Zorg is een initiatief dat het gat tussen de bestuurders van zorginstellingen en het personeel op de werkvloer moet verkleinen. Ze helpen zorgmedewerkers met het concretiseren van hun ideeën en de connectie te maken met de bestuurslaag van de instellingen waar ze werken. Zoals je ziet werd een opwaartse pijl het symbool van vooruitgang. 
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
Zeggenschap in de Zorg -Jeroen Berends
KNMT - Tandzorg voor kinderen
In samenwerking met Rrook schoot ik beeld voor KNMT. Het doel van de campagne was om aandacht te vragen voor mondzorg bij jonge kinderen. Daarnaast wilde men ook benadrukken dat kinderen tot 18 jaar standaar verzekerd zijn en dat het dus geen extra geld kost. Dat is belangrijk want goed onderhoud voorkomt problemen in de toekomst.
KNMT - Tandzorg voor je kind
KNMT - Tandzorg voor je kind
KNMT - Tandzorg voor je kind
KNMT - Tandzorg voor je kind
Schiphol Safety Day - Interne campagne
Niets is belangrijker dan veiligheid zeker op een plek als schiphol. Binnen de luchthaven schoot ik de fotografie voor de Schiphol safety day. Deze heren zijn als "Hero-shots"  gefotografeerd en herinneren al het personeel aan de basisregels voor veilig werken op de luchthaven.
Schiphol Safety Day - Jeroen Berends
Schiphol Safety Day - Jeroen Berends
Schiphol Safety Day - Jeroen Berends
Schiphol Safety Day - Jeroen Berends
Schiphol Safety Day - Jeroen Berends
Schiphol Safety Day - Jeroen Berends
UWV - Bijscholing
Voor het UWV maakte ik verschillende minireportages. Zo ook van Peter die doormiddel van het stap-budget zich kon bijscholen in software die hij kon gebruiken op de werkvloer. Een vakman aan het werk. De minireportages werden gepost op de Facebookpagina van het UWV.
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
UWV - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars
Een professionele uitstraling van de Makelaar staat voorop voor Molenbeek Makelaars. De fotografie speelt daar een belangrijke rol in. 
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Molenbeek Makelaars - Jeroen Berends
Back to Top