CASE - NS

|

Campagnebeeld: Samen Verder
Toen het land weer opstarte na de coronacrisis wilde de NS graag een update geven over hoe reizen met de trein weer veilig kon. Dit leidde tot de samen verder campagne waarin de reiziger welkom terug geheette werd en ook aandach besteed werd aan hoe het nieuwe reizen er uit ziet. 
NS - Samen verder campagne in het Spoorwegmuseum Utrecht
NS - Samen verder campagne in het Spoorwegmuseum Utrecht
In het Museum
Als kleine bonus werd een van de beelden die ik schoot voor de samen verder campagne geselecteerd voor de tentoonstelling 150 jaar Spoorweg Affiches in het Spoorwegmuseum in Utrecht. 
De mondkap is tegen wil en dank een symbool van de huidige coronatijd. Hopelijk is dit beeld er één die uniek blijkt te zijn in de geschiedenis. 
SOCIAL CONTENT
Iedereen pakt wel eens de trein. Om niet te hoeven rijden, omdat er geen auto voor je deur staat of omdat je een bewuste keuze voor het milieu maakt. De NS vervoert miljoenen passagiers en daar zitten een hoop bijzondere verhalen tussen. Tegelijkertijd werken er natuurlijk ook een groot aantal mensen op de trein en achter de schermen om er voor te zorgen dat alles soepel verloopt. Iedereen heeft zijn verhaal en met de social stories van de NS lichten wij (in samenwerking met Johnny Wonder) er een paar uit.
NS - Social Content
NS - Social Content
NS - Social Content
NS - Social Content
NS - Social Content
NS - Social Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
NS - Social Media Content
Back to Top